1. ניתן לבצע החזרת מוצר עד 30 יום מתאריך הרכישה.
    לפני שפריט שיוחזר חייב לעמוד בתנאים הבאים:
    1. המוצר עלה למעלה מ50
    2. הצרכן החזיר את המוצר לחנות במועד המפורט בתקנות.

    3. המוצר לא נפגם.
    4. הצרכן לא עשה במוצר שימוש.
    5. הצרכן הציג הוכחת קניה – פתק החלפה, חשבונית, או סרט קופה, או הוכחה אחרת לביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששילם הצרכן בעדה ואמצעי התשלום.

  2. ניתן להחזיר מוצר בדרכים הבאות:

    א. תיאום מראש עם שליח עד הבית (נעשה מול שירות הלקוחות שלנו ובעלות של 35 ש"ח).

    ב. החזרה באמצעות דואר ישראל (רגיל או רשום – אנחנו ממליצים על רשום על מנת שיהיה מעקב וביטוח).
    את ההחזרה יש לשלוח עם הפרטים הבאים:
    לכבוד:  אודיו ליין אלקטרוניקה בע״מ, הפרחים 34, כפר בילו
    יש לציין שם מלא ואת מספר ההזמנה באתר (ניתן לראות כאן את ההזמנות שלך באתר)

    ג. הגעה עם הפריט לבית העסק בכתובת: הפרחים 34 כפר בילו – בתיאום מראש בלבד עם אחד מאנשי הקשר / עם התמיכה הטכנית כפי שמפורט בעמוד צור קשר.

  3. ניתן להחזיר פריט ולקבל בעבורו זיכוי כספי במערכותינו או לחילופין להחליף צבע של אותו הפריט (בכפוף למלאי) ללא עמלה נופסת.
    ניתן להחזיר את הפריט ולקבל החזר כספי בשווי הסכום אותו שילמתם בפועל פחות 5% על פי המקובל בחוק.

  4. החזרים:
    החזר כספי מלא יתקבל עד 48 שעות מרגע קבלתו ע״י שליחת הודעה לעסק וזאת בכפוף לאישור החברה.
    תשלום שהתבצע בקרדיט, ההחזר יתבצע באותם מספר תשלומים שאותם שילם הלקוח.
    קבלת זיכוי בחברה תתבצע עד 5 ימים מיום קבלת הפריט.

  5. תנאי עלות משלוח חזרה:
    א. במידה והלקוח מעוניין להחזיר את המוצר/ים, ההחזרה תהיה על חשבון הלקוח.
    ב. במידה והלקוח טעה במידה/גודל/צבע המוצר/ים בזמן ההזמנה, ההחזרה תהיה על חשבון הלקוח.
    ג. במידה והלקוח קיבל מוצר שונה ממה שהזמין ההחזרה תהיה על חשבון בית העסק, בשיטת ״איסוף כנגד הפצה״, הפצת הפריט הנכון אליכם הביתה כנגד קבלת הפריט השגוי על ידי שליח של חברת השליחויות. אדם אשר לא יימסור לשליח את הפריט השגוי בעת קבלת הפריט החדש אינו רשאי להחלפת המוצר.
    החלפת מוצר עד 14 יום מיום אספקת המוצר לפי תנאי החלפת המוצר ובתנאי שלא נעשה במוצר שימוש.

  6. פרטים שנעשו בשימוש לא סביר לא יינתנו להחלפה/ לזיכוי. הפריט ייבדק על ידי בית העסק.

  7.  בכל עסקה שתבוטל יתקזזו 5% מערך המוצרים בלבד (ללא עלות המשלוח) כמקובל בחוק.

לכל שאלה אחרת ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 08-933-0909
או דרך ה-WhatsApp שלנו באותו המספר
ואפשר גם לפנות אלינו דרך המייל בכתובת:
[email protected]